29 Ekim 2019 Salı

Dizi Önerisi: You



Şehrin kitapçısında çalışan sessiz, sakin çocuk Joe Goldberg ve güzelliğiyle popüler edebiyat öğrencisi Guinivere Beck. Bu ikilinin ilişkisi sakinleştirici olsa gerek ama o da ne? Dizinin türü gerilim? Nasıl yani? Bu sıradan iki insanın ilişkisi nasıl olur da gerilime dönüşebilir?



Diziye başlarken fragmanlar ve dizi hakkında atılan tweetler beni çok fazla heyecanlandırmamıştı. Zaten asıl başlama sebebim Netflix üyeliğimi yeni almamdı. Bir diziye başlamak istemiştim ve You'ya şans verdim. Diziyi bitirdiğimdeyse etkisinden çıkabilmem bayağı uzun zamanımı aldı.

Öncelikle Joe Goldberg pek dikkat çeken tiplerden değil. Dışarı çıktığınızda karşılaşabileceğiniz yüzlerden. Ama bakışları, gülüşü, mimik ve jestleri ile gerçekten karakterini etkileyici kılmış. Sorunlu biri olduğunu bilmeme rağmen sık sık kendimi ona kaptırmış buldum. Karizmatik ve nerd bir beyefendi kendileri. Oldukça da zeki. Çoğu sahneyi ağzım açık izledim. Genel kültürü ve kitap sevgisi ise benim ve Beck'in kalbini fethetmeye yetti de arttı... Ee bu kadar hoş bir adam neden gerilim dizisi karakteri diye düşünüyor olabilirsiniz ki ben de öyle düşünmüştüm, kendisinin biraz sorunları var diyelim :) Takıntılı olmak gibi mesela :)


Beck... Bu sarışın tatlı ve yazar olmak isteyen kızımız ilgi görmeyi seven birisi. Joe da istediği ilgiyi ona fazlasıyla veriyor. Beck'in ilgiye olan açlığını kullanarak onu manipüle etmeye başlıyor ve sonunda kendisine aşık olmasını sağlıyor.
Beck'in tikilerden oluşan dörtlü kız grubu var. Kızların hepsi bir şekilde fark edilmeye çalışıyor. İlk bölümlerde kızlar ve Beck'in arkadaşlık ilişkileri pek dizinin odağında olmayacak ama daha sonra kızların çadırı bayağı karışacak ;))


İyi hoş da ne güzel ilişki işte, ne oluyor da Joe sorunlarının üstesinden gelemiyor ve biz gerilim dizisi izliyoruz kardeşim? Beck Hanım biraz gizemli hatun kişisi maalesef ki. Hatta Joe'ya ve çevresindeki insanlara hayatı ve kendisi hakkında birtakım yalanlar bile söylemiş. Joe'nun Beck'in ondan gizlediği şeyleri bir şekilde öğrenmesiyle şeker kızımızı kaybedeceği korkusuna kapılıp paranoyaklaşıyor. Böyle Joe'nun Beck için neler yapabileceğini görmeye başlıyoruz... 

Diziyi genel olarak değerlendirmem gerekirse epey sürükleyiciydi. Son bölümlere doğru sıkıcılaşsa da sonradan toparlayıp tam gaz devam ediyor. Lütfen o bölümlere gelince yanılıp da ''sıkıldım ulan'' deyip izlemekten vazgeçmeyin. Gerçekten çooookkk şey kaçırırsınız. Eğer -benim gibi- skinny white boy sevdalısıysanız sırf Joe'ya bakmak için bile izlemeye devam edersiniz ;D 

Diziyi tavsiye ettiğim arkadaşlarım izlediklerinde çok beğendiklerini söylediler. Umarım siz, okuyucularım da beğenirsiniz. Bitirdikten sonra gelin yorumlarda konuşalım. Şşşşt spoiler vermeyin sakın!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder