29 Ocak 2017 Pazar

Koreli Erkek Arkadaş?

joong ki ile ilgili görsel sonucu

      Dizilerde gördüklerimizi iç çekerek izlerken ''Acaba benim de böyle bir erkek arkadaşım olacak mı?'' diye düşünmüyor değiliz. Düşünsenize uzaktan özenmek yerine baş rolün yerinde olup anı yaşayacaksınız! Şahane değil mi?                                                                                      Hevesinizi kırmak istemem ama aslında işler pek öyle yürümüyor.           

   Onlarca kez duyduğunuz bir cümle kuracağım size; ''Koreli erkekler, dizilerdeki gibi değil.'' Evet, belki bunu kabul etmek istemiyor, o güzel çekik gözlerin sadece sevdiği kişiye bakmak için yaratıldığını düşünüyor olabilirsiniz. Tercih sizin. Hadi bir bakalım...


   Öncelikle, ben hiç Kore'de bulunmadım ya da hiç Koreli erkek arkadaşım olmadı. İnternet üzerinden bir kaç kişiyle konuşmuştum, o da sadece arkadaş olarak. (Art niyetsiz.) Zaten öyle olmalı değil mi? İnternet üzerinden Koreli Sevgili Bulmak gibi bir düşünceniz varsa lütfen o düşünceyi aklınızdan kış kışlayın. Pek iyi sonuçlar doğuracağını sanmıyorum...

İlgili resim
               
   Her Koreli erkek içten ve samimi değildir. İlk tanıştığınızda sert bir duvara toslar gibi hissedersiniz. Ne yapmaya çalıştığını anlayamazsınız. İlgisi var mı, yok mu? Arkadaşım mı, değil mi? Benden nefret mi etti, etmedi mi? Bunun gibi binlerce soru kafanızın içinde fink atar. En azından karşılaştıklarım hep böylelerdi.

Bir keresinde Korece öğrenmeye niyet etmiştim. Bu yüzden internet üzerinden bir kaç arkadaş edinip onlarla konuşmaya karar verdim. Tabii ki ilk başta İngilizce konuşuyorduk. Kendime uygun bir arkadaş bulunca; bana yardım edip edemeyeceğini, Korece öğrenmek istediğimi ve kültürleri hakkında biraz bilgi alıp alamayacağımı sordum. Karşımdaki kişiden -Koreli bir erkek- anlayışlı olmasını bekliyordum fakat cevabı beni şoka uğrattı. Bana Türkleri sevmediğini, benimle konuşmak istemediğini ve ona bir daha mesaj atmamamı söyledi. Ben de şaşkınlığımı belli etmeden sadece ''Tamam, öyle olsun...'' gibi şeyler söyledim. 

   Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra aynı çocuk tekrar mesaj attı. Yine aynı şeyleri söylüyordu. Ben de daha fazla dayanamayıp onun gibi kaba birisiyle zaten konuşmak istemediğimi söyledim ve engelledim. 

   Anlayacağınız, Kore'de böyle kaba ve ön yargılı erkekler de var. Üzgünüm kızlar...

             

   Bu erkeklerimizin yabancı kızlara karşı zaafı yok da değildir. Gözleri çekik olmayan, vücut hatları kıvrımlı olan kadınları gördüler mi akılları başlarından uçuverir! Çoğu zaman yabancı birileriyle sevgili olmak onlar için heves midir yoksa gerçekten aşık olurlar mı bilemiyorum. 

   Yine bu erkekler, iş ciddiye binip yabancı kızımızı ailesiyle tanıştırmaya gelince birden kuzu kesilirler. O romantik, kibar, anlayışı erkek yok olur yerine ana kuzusu, gıkını çıkaramayan, yabancı kızımıza rest çeken bir erkek beliriverir. 

          When Eun Tak accidentally summons Kim Shin.

   Koreli erkekler, erkeklerimiz... Her ne kadar yakışıklı ve iyi yönleri aktarılsa da bize diziler aracılığıyla, onların da kötü yanları var. Mesela size karşı gereksiz bir ilgi gösterebilirler. Aynı soruyu değiştirerek sırf muhabbet etme amacıyla tekrar tekrar sorabilirler. Ya da çok alakasız konular bulup sohbet ortamı oluşturmaya çalışabilirler. İlginizi fark ederlerse üstünüze çok fazla gelebilirler ki bu çoğu erkekte olan bir özellik.

Sonuç olarak, her Koreli Erkek, Erkek Arkadaş olamaz. Bu yoldan geçen bir erkeğin koluna girip ''Artık sevgiliyiz!'' demek gibi olur. Önemli olan anlayışlı, saygılı ve sevgili birini bulabilmek. Hangi milletten olduğunun önemi kalmaz o zaman ^^



            




1 yorum:

  1. o kadar hevesim boşa gitti doğrusu sjsjs aslında çok tatlı ve sempatik duruyorlar ama o ben türkleri sevmiyorum diyen erkeğe gıcık oldum lan kardeş ülkeyiz nasıl bole diyon asjdlajsj

    YanıtlaSil